- Pošlite aspoň dve fotky na email info@zasijem.sk alebo odošlite formulár .
Stručne popíšte problém. (fotky: detail a celý kus odevu).V emaile vždy uveďte aj svoj mobil. - Odpíšem Vám cenu a dobu vyhotovenia.
- Potom pošlite (alebo prinesiete) veci do našej dielne podla pokynu v cenovej ponuke.
- Opravu pošleme späť poštou (alebo sa zastavíte osobne) spolu z faktúrou na úhradu. Doprava poštou v rámci SR je zdarma.
Obvykle reagujem emailom v čase 3 – 4 pracovných dní.
Ďalšie informácie:
- Na pošte odporúčam zvoliť produkt „Poistený list“ do 2 kg. Zásielku viete sledovať, zásielka je poistená a je to lacnejšie ako balík. Ak je tovar ťažší alebo väčší ako možnosti poisteného listu, musíte zvoliť balík.
- Nami odoslaná zásielka je poistená a sledovateľná.
- Chcem Vás požiadať aby ste servis naozaj nenosili osobne lebo:
– Poistený list stojí do 3e, balík do 5e. Cesta cez celé mesto autom, Váš čas a nervy bude stáť určite násobky ceny poštovného.
– Cez deň často nie som v dielni.
– Dieľňa je malá, nieje prispôsobená na prijímanie zákazníkov.
Podmienky:
- Oblečenie / vybavenie musí byť vyprané alebo inak vyčistené.
- Stanovená cena opravy je vždy ako „maximálna možná cena“.
Garantujem dodržanie stanovenej ceny aj v prípade komplikácii. Výsledná cena servisu môže byť aj nižšia 🙂 - Obvyklá doba vyhotovenia je do 7 dní od prevzatia.
- Na prácu dávam garanciu funkčnosti a trvanlivosť použitého materiálu.
- V prípade problémov mi určite napíšte alebo zavolajte.
- Platí sa až po doručení prevodom na účet. Spolieham sa na serióznosť každého zákazníka, že faktúru uhradí.
Reklamovať servis nie je možné v nasledujúcich prípadoch:
- Roztrhnutie látky na inom/susednom mieste spôsobené únavou materiálu.
- Opätovné rozsekanie našitej záplaty (napríklad mačkami alebo o skalu).
- Urvatie alebo roztiahnutie vymeneného bežca alebo zipsu.
- Opätovné roztrhanie môjho šitia/lepenia pri ďalšej nehode.