Pošli fotky poškodenia na: tomas@zasijem.sk

Ako postupovať?

  1. Pošlite aspoň dve fotky na email tomas@zasijem.sk (detail a celý kus odevu). Stručne popíšte problém. V emaile vždy uveďte aj svoj mobil.
  2. Odpíšem Vám cenu a dobu vyhotovenia.
  3. Potom pošlite servis do našej dielne podla pokynu v cenovej ponuke
  4. Opravu pošleme späť poštou spolu z faktúrou na úhradu. Doprava poštou v rámci SR je zdarma.

Obvykle reagujem emailom do pár dní.

Ďalšie informácie:

  • Na pošte odporúčam zvoliť produkt „Poistený list“ do 2 kg. Zásielku viete sledovať, zásielka je poistená a je to lacnejšie ako balík. Ak je tovar ťažší alebo väčší ako možnosti poisteného listu, musíte zvoliť balík.
  • Mnou odoslaná zásielka je poistená a sledovateľná.
  • Chcem vás požiadať aby ste servis naozaj nenosili osobne lebo:
    – Poistený list stojí do 3e, balík do 5e. Cesta cez celé mesto autom, váš čas a nervy bude stáť určite násobky ceny poštovného.
    – Cez deň často nie som v dielni.
    – Dieľna je malá, nieje prispôsobená na prijímanie zákazníkov.

Podmienky:

  • Oblečenie / vybavenie musí byť vyprané alebo inak vyčistené.
  • Stanovená cena opravy je vždy ako „maximálna možná cena“.
    Garantujem dodržanie stanovenej ceny aj v prípade komplikácii. Výsledná cena servisu môže byť aj nižšia 🙂
  • Obvyklá doba vyhotovenia je do 10 dní od prevzatia.
  • Na prácu dávam garanciu funkčnosti a trvanlivosť použitého materiálu.
  • V prípade problémov mi určite napíšte alebo zavolajte.
  • Platí sa až po doručení prevodom na účet. Spolieham sa na serióznosť každého zákazníka, že faktúru uhradí.

Reklamovať servis nie je možné v nasledujúcich prípadoch:

  • Roztrhnutie látky na inom/susednom mieste spôsobené únavou materiálu.
  • Opätovné rozsekanie na šitej záplaty (napríklad mačkami alebo o skalu).
  • Urvatie alebo roztiahnutie vymeneného bežca alebo zipsu.
  • Opätovné roztrhanie môjho šitia/lepenia pri ďalšej nehode.